Vår organisation genomsyras av ett försäljningstänk och en strävan efter goda relationer och trevliga samtal.

Sedan starten i Borås 2004 har Citysälj arbetat med prenumerationsförsäljning. Många anser oss vara experter inom detta område. Genom åren har vi arbetat med flera av Sveriges största mediehus som har varit återkommande kunder till oss. Självklart jobbar vi även med mindre tidskrifter med lite färre läsare.

 

Goda resultat och ökade upplagor

Vår organisation genomsyras av ett försäljningstänk och en strävan efter goda relationer och trevliga samtal. Vi har hjälpt oerhört många tidskrifter att öka sina upplagor samt att få tillbaka kunder som valt att avsluta sina prenumerationer. Vi har goda verktyg för att våra telefonsäljare ska nå sin fulla potential. Med hjälp av våra utbildningar, uppföljning samt verktyg har vi några av marknadens bästa säljare inom telefonförsäljning. Prenumerationsförsäljning är en specialitet som vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder, där vi efter många goda resultat kan konstatera att vi kan göra skillnad.

Jag ansvarade under mer än 10 år för marknadsföringen på Bonnier Publications. Under denna tid har vi haft ett mångårigt samarbete med Citysälj. De arbetar alltid aktivt och strävar tydligt efter att förbättra sina resultat under kampanjernas gång. De är alltid positiva och tillmötesgående och jag kan inte annat än varmt rekommendera dem som partner när det gäller prenumerationsförsäljning till privatkunder.

Erik Larsson - Former CMO Bonnier Publications.

Vi har genom åren samarbetat med flera välkända hjälporganisationers olika insamlingar

Välgörenhet

Vi har lång erfarenhet av att arbeta med uppdrag åt olika slags organisationer. Vi har genom åren samarbetat med flera välkända hjälporganisationers olika insamlingar.

När man arbetar för en hjälporganisation är det viktigt att man är kunnig och skapar ett förtroende till den man pratar med. Med vår erfarenhet från större organisationer och företag med starka varumärken, har vi blivit experter på att inge förtroende och skapa ett tryggt samtal.

Etiska regler

Vi på Citysälj värnar om Kontaktas och Frivillighetsorganisationernas insamlingsråds etiska regler och tillämpar dessa vid insamling. Det är viktigt att insamling hos allmänhet och näringsliv ska bedrivas på ett korrekt etiskt sätt. Vi på Citysälj fungerar som en länk mellan givare och organisation. Hos oss kan ni känna er trygga med att vi säkerställer fortsatt goda relationer och värnar om etik. Vi har gedigen erfarenhet på både resultatinriktad kampanjinsamling och djupare relationsskapande projekt. Genom vår erfarenhet kan vi därför skräddarsy kommunikationen så att den både blir effektiv och förtroendeskapande.

 

 

Medlemsvärvning

Citysälj har även utvecklat och arbetat aktivt med medlemsvärvning för både stora och små organisationer. Ju fler medlemmar, ju starkare medlemsorganisation! Med hjälp av mångårig erfarenhet från blandade föreningar och organisationer, anpassar vi samtalen utefter uppdragsgivare och dess kunder.

 

 

Marknadsundersökning och mötesbokning

Under de senaste tio åren har Citysälj etablerat samarbeten rörande marknad- och kundundersökningar för bland annat stora mediehus och förlag. Vi erbjuder flertalet lösningar vad gäller den här sortens utgående samtal. Vi har också tagit oss an och skapat framgångsrika uppdrag gällande mötesbokning. Vi hjälper våra uppdragsgivare till kvalitativa undersökningar och bokning av möten, där målbilden skräddarsytts utefter uppdragsgivarens önskan. Våra uppdragsgivare ska kunna fokusera på sin expertis och kärnverksamhet medan vi sköter inflödet av möten/potentiella kunder eller till exempel säkerställer kundnöjdheten.

 

 

Kundservice

Citysälj erbjuder även kundservice i form av allt ifrån delar av kundhantering till helhetslösning så som inkommande samtal, chatt, e-post. Vårt mål är att såväl uppdragsgivare som dess kunder ska förses med bästa tänkbara service och kundupplevelse.

Kontakta oss