Har vi ringt dig?


Har vi ringt dig?

På uppdrag av något av de företagen vi representerar kontaktar vi både privatpersoner och företag i marknadsförings- och försäljningssyfte. Har vi försökt att nå dig är det för att informera dig om någon av våra uppdragsgivares produkter eller tjänster.

Har du blivit uppringd och är registrerad i NIX-registret?

Vi har fått i uppdrag att kontakta dig för att du är en potentiell kund, privat eller som företag. Om du finns registrerad i NIX och ändå blivit uppringd av oss beror detta oftast på att du är kund, eller nyligen har varit kund, hos något av de företagen vi representerar. Vill du läsa mer om NIXs regler, klicka här!

Vi följer Kontaktas riktlinjer

Citysälj är medlemmar i Kontakta (f.d Svenska Callcenterföreningen (SCCF) och följer Swedmas riktlinjer, bland annat genom att alltid ringa med synliga telefonnummer. För mer information om Kontakta och vilka regler som gäller, klicka här!

Tyst i luren?

Olyckligtvis förekommer det ibland tekniska störningar på telenätet eller i systemet. Detta påverkar samtalskvalitén och i värsta fall leder till att det blir tyst i luren när du svarar. Vi beklagar om detta hänt just dig och vi jobbar ständigt för att upprätthålla en så god samtalskvalité som möjligt.

Vill du inte bli kontaktad?

Vill du inte att vi kontaktar dig igen eller har synpunkter på påringningen är du välkommen att använda kontaktformuläret nedan så spärrar vi dig internt för framtida kontakter.